redbluegreen


Såhär ser mitt fönster ut från och med idag och fram tills julen är slut.

Nu är det jul minsan. Idag är mina julkänslor på topp! Granen är inne och påklädd, paketen är snart färdighandlade och mamma oroar sig för vad hon ska göra först, sillsallad eller skinka. Nu känns det som att julen bara hoppade in genom dörren. Innan vi slutade skolan kändes allt trist och dött men nu är det bara snön som fattas och när den ( om den ) kommer så blir det en perfekt jul. Idag har jag ägnat hela dagen åt att röja upp allt på mitt rum och att ta fram tomtar och änglar. Känns som att alla hade julpyntat för längesedan. Är vi sena?

Fick också tid att slå in några paket nu på kvällen. Jag är en av de personerna som tycker om att slå in paketen nästan mer än att öpnna dem. Det är ju så kul att se någons min när de får ett fint paket istället för ett med "no pimp". Vad tycker ni är roligast, öppna eller slå in paket?



Mina välinslagna paket!


Kommentarer
Postat av: melina

god jul :) hihi

2008-12-21 @ 15:20:43
URL: http://milinah.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0