Where do you go when you'r lonely, when the stars go blue?

Sweethearts !  Ennu en dag i livet trippar förbi och vet ni vad? I dag var första dagen i vunder denna vintern som jag vakande med snö liggande på marken. Inte vart det mycket, men lite... tyvärr slaskade det bort lika fort som det kom.

Volleyboll turnering i skolan idag. Rätt skojj var det allt, men lite dålig förlorare är man ju endå.. man räkanr poäng så konstigt i volleyboll så de som vi mötte första matchen och vann över vann alltihopa sen och vi kom femma, jätteknasigt. Sedan var det någon konstigt adventsgryta i bamba som smaka som det låter, urk. Maten i bamba måste vara det värsta som man utsäts för dagligen. Förstår de inte att vi behöver mat för att orka en dag? Jo visst vi får mat men vad är det för mat? Hoppas någon snubbe som har hand om maten i skolorna läser detta, haha.

Nej, nog snackat om sånt. I morgon ska jag ägna en stor del av dagen åt att plugga spanska och so. Vilken lördag, yäääääy! *host*  Nu ska jag kolla på Idol och hejja på Kevin för han är trots allt bäst, även om både Robin och Alice är grymma. Jag hoppas verkligen att ala tre komme ratt få skivkontrakt på något sätt. Både Alice och Kevin kommer få det om de inte vinner, det är jag väldigt säker på, men Robin är jag lite mindre säker på. Miiiiiiiiiiihhhiiiiiihh... jag är nervös.

kissseeessss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=19542

2008-12-05 @ 23:24:07
Postat av: sister

inte LITE avundsjuk på min elgitarr då...

trodde du skulle skriva något om den, men du är oförutsägbar.

2008-12-06 @ 09:35:20

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0