you´r a star, a rising star

Nemen hej, trevligt att ses. Nej ush vad trött jag änu, ont i magen har jag också. Inte konstigt eftersom jag åt en C vitamins brustablett utan vatten, oj vad det kicklades på tungan! Man får helt enkelt ta konsekvenserna.

När jag kom till skolan i morse var det första jag fick reda på att vi hade håltimma. Hur putt blir man inte då? Kunde ha legat hemma och sovit. Jag och Sofia bredde ut oss i koridoren och lyssnade på musik, bägge två var lika trötta. Efter en timme var det dags för So men då sjöng vi singstar med våran svenskalärare och niorna. Skitkul!  Nu har jag "Walking in mempis" på hjärnan, bra låt men rätt jobbigt att ha den i hjärnan 24/7. När de tre förmiddagslektionerna hade gått var det dags för lunch. Världens äckligaste julbord vilket vi bytte ut mot päronhalvor. Efter lunchrasten som spenderades i bamba var slut såg vi på skräckfilmen ( De bortglömda ) och ajg höll på att skita ner mig minst tre gånger. Sedan var det musik och spela gitarr som gällde de sista två lektionerna. 

Efter skolan gick jag med Flisan hem och vi åt köttbullar med brunsås, ingen äcklig bambamat utan flisans pappas köttbullar, riktiga grejer det ni! Vi kikade på OTH och sedan var det fotbollsträning.

Nu sitter jag här med veckorevyn och önskar att jag såg ut som Klingan. Åh, den tjejen har då alltid rätt kläder och är alltid så otroligt söt! Fast en outift i Vr var inte specielt vacker. En blå fransklänning hade hon på sig och typ några konstiga platåpumps, lite för mycket spice girls tycker jag.
 


Fruktansvärt bra låt!
 - Gavin DeGraw mina kära vänner.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0