Håret?

Imorn blir det nog till at köpa nya skor , jag ska ha ett par vita tygksor i år , men det är kanske lite för tidigt för det . Det får nog bli converse eller några andra snygga gummiskor först .

Jag måste klippa luggen snart igen . Jag funderar på att kanske låta den växa ut som på det svartvita kortet till höger , vad tycker ni? Ska jag ha snelugg , raklugg eller bra helt lågnt ? Jag kan inte bestämma mig.
Nu får ni rösta .
röst en 1:a , 2:a eller 3:a !

1:a är raklugg.
2:a är snelugg.
3:a är låt det växa ut.

(ursäkta mög bilderna)


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag tycker du är fin ialla :):):)

2008-02-23 @ 16:01:55
Postat av: fotbollsfannie

Allt är fint på dig :)

2008-02-23 @ 16:08:15
Postat av: Elin

Hej! Jag gillar verkligen bild 2, men på bilden så lutar du huvudet lite. När du har huvudet rakt åker luggen fram då och blir vanlig lugg? Jag ska snart klippa mig och vill klippa snelugg! Vet att det här är ett gammalt inlägg, men är tacksam för svar! /Elin

2008-06-17 @ 23:03:00
Postat av: Svar till ; ELIN / bloggofstyle

Jag är itne helt säker påbild 2 men jag tror det var när jag hade klippt snelugg för et tag sedan och då akn man nästan ha som raklugg. Den blir ju iten ehlr rak men ganska okej. beror på hur kort du klipper! :)

2008-06-17 @ 23:13:12
URL: http://bloggofstyle.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0