I NEED IT NOW !

TrolleriTrollera och poff har vi hittat den suveräna skinnjackan !

Jadu tänk om det hade varit så änkelt, vart tror ni att den finns? Jag måste nämligen hitta den och det på stört, för jag orkar inte gå runt i min vinterjacka längre, seriöst DEN ÄR VARM!!!

Kan ni hjälpa mig att hitta den tror ni ? gör ingentingen om det är secondhand, bara så att den är i bra skick ,svart , snygg (det avgör ju självklart jag ) ,bra pris och i storlek medium.
Tror ni att ni kan hitta en jackamed de kraven  uppfyllda? Inte har jag gjort det än iallafall ,o det är synd, vääääääääääääääääääääääääääldigt synd.

Aja, här sitter jag o halvsnyftar.
Ni kan väll höra av er om ni hittar nått?  

Alla bloggerskor är så söta i sina, ta till exempel Steffanie 

Nej nu får jag gå i säng Pussmylove<3

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jaja de är lungt.

Nja de är lite olika, ibland får man varan hem själv och får själv stå för porto, annars skickar de den dirket. Man uppger ju sin bloggadress så de kollar väl där antar jag?

KRAM Paulina

2008-02-27 @ 20:27:26
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0