Pyamaaaaz <3

Först tänkte jag skriva på engelska men jag kom på att jag inte kommer orka o översätta ord i uppslagsboken osv. (i) Bloggen får istället bli på svenska , det kommer bli mycket enklare att uttrycka sig då . (: Nu är klockan 00.43 o jag ska alldeles strax gå i sängs men jag tänkte bara visa en urgullig pyjamas från http://www.topshop.com/ nu kvällen till ära .


När jag såg den på topshop.se tänkte jag att - Den skulle jag köpt om jag kunde . :D Nu är det så att jag kan inte förstå varför man inte kna beställa från topshop.se till Sverige :/ Det är väldigt synd för dom har något enormt fina saker där . Men dom har ju en affär i sverige så jag måste kunna köpa den ^o )



Men nu måste jag dra till John Blunds värld , ha det bäst // Karro the blogger (:

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0