Saxen?

Godmorgon Godmorgon , idag blir det till att klippa håret på Salong Linda , jag ska också slinga blonda slingor i håret. Jag funderar på om jag ska låta håret växa ut så att ajg inte har varken snelugg eller raklugg ? Nu behöver jag snabba svar , vad tycker ni?
Jag tror nämligen det kommer bli jobbigt att hålla på o platta korta lugglägnder til sommaren , bättre o kunna dra hela drag i håret med platttången eller kanske fläta / locka det.
Mitt hår växer i helt okej takt så det är nog inte helt utväxt men rätt så iaf till sommaren kan jag tro.

Jag tänkte att om man har lång snelugg i början o sedan låter den växa ut , vad tror ni , typ som Ashley Tisdale?

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0