Shoppingtour - bildresultat.

Förlåt , förlåt o återigen förlåt !

Jag har inte bloggat på huuuuuur länge som helst, det är mycket med vännerna just nu som inte klaffar perfekt.


Nu ska ni få se mina härliga innköp från söndagen . :D Högst upp ser ni alltihopa .


- Skorna är kanske inte som bekvämsat , men dom funkar helt enkelt , vad tycker ni? dom är lite anorlunda men jag gillar´t just därför !

- Maskaran är skitbra , den bästa jag har haft faktiskt. Inga klumpar & inte för att skryta så blir fransarna riktigt fina fom man jäför med de jag hade innan.

- Sjalen , ja , vad ska man säga om den? Den är skitbra till en änkel svart eller vit tröja när man vill vara fin men inte orkar piffa så mycket. Jag gillar mönstret väldigt mycket.

- Bh;arna är väl helt okej , som en bh ska vara . (;

- Hårbandet sitter perfekt nu när jag ska spara ut luggen inför sommaren.

- Grusskorna får vi se hur dom är snart :D <3>




Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0