Sjukling

Jag har tyvärr inte haft ork att ta kort på dom insydda byxorna men det kommer " promise" , det har bara kommit lite förhinder eftersom jag sitter hemma och är sjuk. Det är inte alls kul , det är precis så jag orkar skriva detta nu. Resten av dagen blir väll till att kolla på repriser från oskarsgalan eftersom att jag inte orkade kolla på den igår. . Min outfit som inte borde kallas för outfit utan mer "sunk"fit idag är en hel katastrof , men är man sjuk så är man , jag säger bara en sak ; 
- Jag är såå trött på pyamasbyxor & T-tröjor !


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D hoppas du haft en bra start på dagen =)

2008-02-25 @ 14:15:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0