Do you want to be my hero?

Hann tyvärr inte berätta mer om Dana och Danmark idag men jag sak försöka få tid med en sammanfattning imorgon.
idag har ajg jobbat hela eftermiddagen och i förmiddags slappade jag mest. Skönt att bara få chilla ibland.
Jag tänkte på hur vi ska kunna komma iväg på något liak kul som Dana nästa år.
 
Vi har redan börjat komma på saker så vi kan tjäna ihop pengar till det. Oj vad kul det skulle vara om vi kunde komma iväg på Träningsläger till Usa.
Nu ska jag kola på Tv'n, puss och kram.

(v) En underbar bild från Danmark som Freaky Friday tog  på mig! (v)

Kommentarer
Postat av: Freaky Friday

jag är grymt nöjd med bilden :D

2008-07-13 @ 23:19:08
URL: http://oestberg.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0