third july

Idag är en underbar dag! Jag började dagen med att ätaen mack frukost, gott med bara mackor ibland även att jag känner mig fet som en ko när jag bara äter mackor, gott är det i alla fall! Sedan kikade jag på Blue water high med min syster och jag måste säga att Eric är så ruggigt snygg! Surfruffs och hel kittet. Jag tror jag faller lättast för surfkillar.. de har detdär lilla extra oftast. Grr..


Men tillbaka till den somsagt mysiga dagen, sedan drog jag ner till sjön ensam. Hade lust att steka lite " on my own" det började med ett ruskigt skönt dopp i havet och sedan en timmes stekande. Tror att det blev lite resultat ,hoppas på det i alla fall. Nu ska jag bara ta och äta lite och sedan blir det jordgubbsjobb en stund och efter det blir det fotbollsträning!
Se ya guys!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0