Tråkig bloggdag

Hejsan allihopa!
Idag ska jag börja jobba klockan nio. Jag gillar förmiddagspassen faktiskt för då hinner mna göra någonting på eftermiddagen också. När jag jobbar eftermiddag så orkar man inte hitta på någonting innan två så då är man oftast hemma och slappar, specielt när vädret inte kallar på en för att komma ut.
Nu sitter jag i alla fall här och äter müsli med fil. Igår kväll plattade jag håret, det var etttag sedan nu, haha jag kände mig inte alls som mig själv först men när jag känse efter kände jag att det var ju mer jag i plattat. Gött. Nu ska jag bara kika runt lite på Ebay,asos,topshop m.m och se ifall det finns nått kul. Pusshej!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0