I´m home ladies

Hej alla söta!
Nu är jag tillbaka från Dana och jag vill bara tillbaka till allt det roliga! Ni skulle bara se så kul vi har haft det, tyvärr dog min kamera efter tre dagar och dum som jag är så hade jag glömt laddaren. Ni ska få höra hur det har varit och så alldeles snart men jag orkar tvärr inte skriva om det idag för nu är jag trött och ska vila på soffan, har blivit rejält förkyld på cupen så nu blir det till att ta det lugnt ett tag fram över. VI har träffat de mest underbaraste folk som finns från bl.a USA , men nu ska jag ta och vila mig lite så kommer jag att berätta mer för er i morgon förmiddag.

Här är en liten tjuvkik i alla fall...

        Lisa, Jag & Frida     , några Danacup- armband.

Kommentarer
Postat av: Frida

det var så sjukt kul där :)<3

SAKNAR DET REDAN!!

2008-07-13 @ 19:10:58
URL: http://oestberg.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0