My dress for the end of this term

För det första ville jag ha en vit klänning och någon liten kavaj med guldknappar på. Tyvärr så hittade jag ingen vit klänning som sa "pangpang" för mig så det fick bli en blommig. Lika underbart det! Jag tänkte bära den med bara ben och enkla örhängen, jag tror jag vill ha vita pumps till. Vi får se hur det blir med den saken när vi är och handlar skor, haha .

Jag är lite tveksam till om jag ska ha någon kofta till elle rinte, vad tycker ni? En vit i så fall kanske?

skolavslutningsklänning 1         

Klänningen är ifrån Coola Anna.



For the first I wanted to have a white dress and a small jacket with gold buttons on. Unfortunately I did not find a white dress that said "pang pang" for me so it become one floral. I intended to carry it with bare legs and simple earrings, I think I want to have white pumps to. We will see how it becomes with that thing when we are and buying shoes.

I am little questionable to if I will have a cardigan till the dress or not, what do you think ? One white in that case perhaps?


Kommentarer
Postat av: Frida

nej du ska inte ha någon kofta, du ska vara så som den är på bilden. den är verkligen ursnygg karro :)

2008-06-03 @ 13:12:03
URL: http://oestberg.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0