The summer is here to stay

Nu är det sommar ! Det märks inte så mycket än tycker jag men det är skönt att slippa stiga upp tidigt till skolan imorgon. Imorgon ska jag nog dra ner till beachen med Jessica en stund och sedan ska jag jobba på eftermiddagen.

Ush, ni vill inte höra om matchen idag! Vi kämpade värkligen så mycket så vi var helt, och då menar jag helt, slut när domaren blåste av. Det var riktigt skitväder och de sista 5 minutrarna vräkte regnet ner. Vi spelade mot munkedal som ligger typ sist i serien och  vi ligger bland de bästa och vi förlorade med 1 - 0. Fy vad arg jag är! Det var ett sådant turmål och vi skullle värkligen ha vunnit! Åhh! Vi kämpade som *** de sista minutrarna.




.. i  hope!



Today I played a game against Munkedal. We was losing with 1- 0 to them. Ush, i really hate to lose. We should win that game because we were playing better than them really.
My friend Fannie said that we should film the game and put it on youtube so we could have a voting wo was worth win it.
It should propably be our team ! I love them. <3 KIF f-94

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0