Never bin this full of spirit

Idag är jag i toppform känner jag. Jag vaknade av att jag höll på att frysa häcken av mig, jag hade glömt att stänga fönstret när jag gick och la mig så nu stod det nästan på vid gavle. Brr det var riktigt kallt måste jag säga. Sen så låg jag i sängen och bara mysteav att ha sommarlov tills klockan var kankse 09.30 så var ajg så pigg så jag knappt kunde ligga stilla så jag tog på löpskorna och drog ut för en runda, men min sjukt dåliga kondis sa emot så det blev bara en riktigt kort runda, knappt en runda... När jag kom hem tog jag istället och spelade fotboll med mig själv, lovely. Några situps på det och jag mår riktigt bra nu måste jag säga. Frukost blev jordgubbar, flingor och fil. Mumsfillibabba!

Nu sitter jag och lyssnar till ljuvlig musik ( Green Day - Time of your life ). Den låten är så himsket fin.

I eftermiddag blir det jobb, pust! Aja,det lönar sig i slutet.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0