Skolavslutning


Nu är det sommarlov och jag är supernöjd & glad!
På mig hade jag klänningen från Koola Anna och mina nya skor som ni ska få se i kväll, glittrande kristaller i öronen och smultronblommor och fläta i håret. Ni ska jag snart iväg och jobba för det är många som vill ha jordgubbar en dag som denna.

Jag känner mig fräknig och glad och alldeles alldeles underbart fnissigt glad ! Nu är det äntligen sommarlov.


 Mina underbaringar på skolavslutningen idag var vackra som bara den. Fräkniga i fina klänningar och ett léende på läpparna...
Vi var inte så berädda på detta kortet, haha.


Ni är finast! Ni kommer alltid finnas i en stor del av mitt hjärta. Hela livet ut! Ni är värda mer än guld och jag hoppas ni förstår hur mycket jag faktiskt älskar er ! Kommer alltid finnas här för er och jag vet att ni finns här för mig!
Utan erat skratt och glada humör skulle jag inte kunna leva, era leenden ger mig liv!

<3

Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Elin:)

KAROLINA JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET<33:)

2008-06-14 @ 16:27:24
Postat av: Frida

vi tjejer är 7D's stolthet!<3

2008-06-15 @ 20:10:29
URL: http://oestberg.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0