Wanna sail around the eart with me?

Hej på er sunshines, allt bra med er? Med mig är allting strålande.

dag var jag och hela min söta klass nere vid skolans sjöbod och seglade små båtar och knöt knopar. Det var riktigt mysigt tacka vare min myspys klass.
 
När det var lunchrast gick några tjejer hem till Elin för att äta, för hon bodde närmast. Vi gjorde Pasta och korv också blandade vi det i Creamfraish (som jag alldrig kan stava till) och ketchup. Det smakade riktigt gott tillsammans med sötnosarna själva!


Efter det gick vi ner till boden igen för ett sista pass då det var våran min grupps tur att knyta knopar och lära oss namnen på seglen. Nu kan jag göra bl.a. råbandsknop och pålstek och nu vågar jag lägga fast en båt utan att den ska åka iväg. Det vågade jag nästan aldrig annars! Haha. . .


Efter det var det dags att ta bussen hem för att jobba, puss på det och puss på er!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0