Working girl

Fölåters för dåliga uppdateringar under midsommartiderna. Jag har jobbat häcken av mig. Dagen innan midsommar jobbade jag 11 timmar i streck och i går ( Midsommarafton )  blev det ioförsig bara 7,5 timmar, men det var 5 meters lång kö det mesta av tiden. Sjukt så mycket jordgubbar folk ska ha på midsommar.  

I förrgår kväll var det rätt kul att jobba eftersom det kom en hel del folk som skulle ut på Smögen och festa och de flesta hade redan börjat festen i bilen. Haha, vissa var för helsköna asså.
Efter jobbet på torsdagen gjorde jag och S kransar som vi kunde ha på oss på Midsommarafton. Oj, det var hennes första midsommarkrans men jag tycker hon lyckades skapligt endå. Hon blev jättsöt.

Nej, nu ska jag och min syster ner och sola oss vid havet.

Puss och kram.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0