Björn Gustafsson is the man ;)

image41
Bild ; Expressen .
Björn gutafsson brukar inte ställa upp på intervjuer men när han kom till Robins i går kväll blev han utfrågad om det mäst , när han blev av med oskulden t.ex ? 20 , det var ju " längesedan " säger han , haha ;)


Björn Gustafsson har på rekordkort tid blivit superkändis och pratshowvärden Robin Paulsson undrar om det gått för fort för honom.
- Jag har inte hunnit märka något. Jag jobbar konstant. Och det här är väldigt stressigt, säger Björn och berättar att han bara hinner med jobbet.
Han berättar att han till och med stressar när han går på toaletten.
- Jag kissar hårt för att spara tid.

Björn blev av med oskulden när han var 20 år.
- Kul att du tar upp det, skrattar Björn besvärat och tillägger:
- Det var fantastiskt. Fem getingar. Det gick smärtfritt.
Han berättar också att han kysste en tjej första gången vid ungefär samma tidpunkt.
- Jag väntade för jag ville vara kär i en tjej först. Och då blev det då.

Jag o mamma satt o garvade som två galningar i soffan när vi kollade på sesongsavslutningen av Robins igår. Kissar hårt , haha :D

Han är ju för söt , en kille med humor , utséende & hjärna .

Kommentarer
Postat av: anna

jag är inget jättefan av björn så..men han var ju jättesöt i robins igår =)
kram!

2008-03-08 @ 15:29:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Saraaa

han är ju hur bra som helst verkligen ! :)

2008-03-09 @ 09:50:24
URL: http://sarajasmine.fashionblogg.se
Postat av: Frida

åh, jag älskar bjöööörn :D

2008-03-11 @ 07:45:32
URL: http://frida-diana.bilddagboken.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0