Garderobsgrubbel

Just nu känner jag att det är mycket som måste förnyas i garderoben och även i skohyllan. Mina "herrksor" har redan blivit mycket utslitna och det får snart bli dax för ett par vita tygskor. Men det är SNÖ ute, så jag akn nog inte börja använda dem riktigt ännu.

Det finns så mycket fint nu. Eftersom att man lägntar så mycket till våren vill man ha allt nytt men ajg tror att man gör bra i att vänta lite för det kommer mycket fint om ett tag. Ta till exempel h&m´s kollektion som kommer ut v17. Som ni ser på bilden nedan finns en mycket omtalad fodralklänning som ajg gärna skulle ha på mig på skolavslutningen som kommer ut i butik just då, v17!
Jag har även fått nys om att det sak komma ut ett väldigt gulligt linne med Mimmie på från h&m v15. Det ska lätt hamna i min garderob för endast 99:- tror jag det var.

Armbanden från Cocoo.se med lyckoönskningar på är bland det underbaraste i smyckeväg som är nytt på marknaden just nu. Själv skulle jag gärna vilja ha ett med texten : Follow your dreams.

Minijackan från Topshop ( bild nedan) är ju så bedårande gullig. jag har hört att "alla" bloggar om den just nu, men en så länge har ajg bara sett en göra det så ajg får kolla på dne när jag kommer mig in i staden.

Även Marint är ju fint i vår/sommar så jag tror jag ska satsa på en kofta, kanske från Rut mfl.( bild nedan)

Några tunikor och några strumpisar skulle inte häller sitta fel just nu.

En väskasom man kan ha till skolan är ett så kallat " BEHOV" men det är inte så jättelätt att hitta ( jag vte , det finns massor av owersizeväskor) men det gäller ju att hitta den rätta med .

Men somsagt, det är fortfarnade snö ( PÅ PÅSK ) så jag får ta o lägga band om mig och inte handla upp alla pengar på samma gång. haha <3

P&K, älskar bloggläsarna.
image41
h

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Godmorgon! Hoppas du har en bra långfredag!

2008-03-21 @ 09:00:30
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0