Jacuzzi i dag, härligt

Hell allihopa!
Idag blir det lite jacuzzi hemma hos E med P,S,E och självklart E själv. Inget sovaöver för mig idag, mormor och morfar är ju hemma hos oss så jag får bara ta mig en runda ut till dom o sedan åka hem lite senare tror jag. Lite trevligt i alla fall. :)

I påskägget från mormor låg en tröja från h&m men de satt inte alls som den borde på mig, lite för stor. Så jag får ta o byta den sa hon. Det är alltid tevligt med lite kläder.

Jag pratade lite med mamma om att jag ville in till göteborg på Onsdag men hon tyckte nog att det var onödigt att åka dit bara för att köpa en skinnjacka, men jag behlver igentligen en väska att ha till skolna också och igentligen skulle det behövas kompleteras minst en tunika till min garderob. Men tyvärr räcker nog inte pengarna till det denna månaden. Alla har inte 10 000 för att shoppa i veckan för, det är så det är för dom flesta.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv. Ååå, tack, vad snäll du är! :) Det är alltid trevligt att få lite uppmuntran här på bloggen! Du värkar också vara jättesnäll! :) Pussokram

2008-03-23 @ 14:17:09
URL: http://www.malzzis.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0