Lönar sig att plugga.

Jaaaahooowe ! Gud vad glad jag blev , jag skulle ju inte få en skinnjacka bara för jag redan hade en ( ful )  vårjacka. Jag berättade för mamma att jag hade fått 37,5 av 40 på mitt senaste So-prov ( bättre än dom flesta i min klass)  och då hade hon pratat med pappa o dom bestämde att jag skulle få en bara för jag hade varit så duktig( inte skryt , dom sa det) , det lönar det sig att plugga , Jiiihoooowoe ! 

Frågan är vilken färg jag ska ha , nu vill jag ha hjälp. Brun eller svart?
Jag lutar åt brun för det är så fint nu till våren. Men vad tycker ni , glad för tips var det finns fina skinnjackor med.

Kommentarer
Postat av: Maja

om mina föräldrar någon gång gjort så för mig..

svart tycker jag, men du kan ju min stil :S

2008-03-13 @ 16:43:35
Postat av: Sofia!

Svaart vafan!!!
Brun va förra årets färg!

2008-03-14 @ 11:20:12
Postat av: Anonym

Men nästa års då? :)

2008-03-17 @ 15:15:55

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0