Morning morning.

Godmorgon . Igår blev det myspys hos F med P, F & S . Vi kollade på Melodifestivalen (andrachansen). Jag , P & S gillade ju Ola men han åkte ut , det var synd . Men Sibel o Nordman är också duktiga. Men vi kom på att då kommer Olas låt ut snabbare på Radion (i) , haha .  Sedan jobbade vi med ett skolprojekt med gymnastiken , vi skulle sätta ihop en dans med låten , Candyman - Christina Aguilera. Det gick väldigt bra faktiskt. Uppvisning till veckan nu.

Vi sov hos F allihopa , vi somnade väll typ vid 06.00 tror jag . Sedan klockan 09.45 ringer min pappa , ba - Du , vi ska till stan nu , om du inte vill ta en buss till eftermiddagen kan ajg hämta dig innan vi åker , o jag ba - aaa , oke godmorgon på dig med. Men så blev det iaf . Sov en kvart till sedan gick jag ner och blev upphämtad av Pappa , alla andra sov . Fniss ;D
Nu sitter jag hemma o knarkar Läkerol för min onda hals , snarkar & borde plugga eftersom det var därför jag skulle hem. No prov imorgon . Fyttifasen asså. Föresten har jag tänkt på att Läkerol Original är faktiskt väldigt gott ! haha :D

Förlåt säger jag bara för att jag inte har laddat upp dagens outfit på flera "år" . Ska bli bättre på det . Lovar .

Här är iallafall Olas sjöna sång ;)


Kommentarer
Postat av: Paulina

jag läste de i en tidning:D

KRAM

2008-03-09 @ 14:50:14
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0