Myskväll

Goderkväll allihopa .
Nu har jag vart på myskväll med min söta klass. HAHA , vi lagade tacos och gjorde müsli som vi kunde äta imorn till frukosten.

Alla skulle ta med sig något som dom gillade att göra på fritiden , jag tog med mina spikskor och min tävlingsdräkt till friidrotten. Jag tänkte att alla tar ju med fotbollar och sådant, så jag tog inte det.
F, våran största fotbollsnörd <3 haha , alla trodde hon skulle ta med sig typ fotboll och så men hon sa att hon hade inget specielt. Men när vi väl satt där plockade hon fram något ur sin väska och sa ,
- Detta brukar jag sitta och leka med hemma . Då tog hon upp 3 Barbiedockor , ahahhahaahahha x´D
HAHAH gud vilken humor asså , jag garvade ihjäl mig ;'D F,F,F du är för söt <3
 ( för er som inte fattar så var det hennes lillasysters barbie´s )

Imorgon blir det bada & sola med F, P & E tror jag allt o sedan fotbollsträning. Får se om jag har pengar till det bara. :)

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0