Andra avenyn

Jag är så spänd på hur Andra Avenyn ska sluta. Ingen vet ju ! Det kan sluta hur som helst och jag är jättenervös. Såg de två avsnitten som går att se just nu på datorn. Det var överbelastat på svt.se men jag kom in till slut. Jag vill ju inte att serien ska sluta nu! Den är så himsket bra. Hoppas de gör en säsong till!!! Annars dör jag nog. Här är en bild på hetingen Kim, sötnosarna Liv Jossan och Olga, den galna med snälla Roxana , Den varmhjärtade David, Hamza som tänker för mycket i nuläget och Karim som vill att allting mellan Sara och Hamza ska bli bra ! Där har vi ungdomarna i AA !

          
I love it !



Nu vill jag gärna veta vad ni tycke rom Andra avenyn. Hur framför allt, hur tror ni att det ska sluta ?
E det något ni tycker är konstigt i avsnitten som ni itne förstått? Vem är sötast? Vem har minst problem? Vem ligger mest i skiten? Kollar ni på det över huvud taget?

Nu vill jag veta vad ni tycker/tror/vill helt enkelt!
Ni vet vad det kallas! Öppen diskution, börjar nu !

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, själv har man missat hela serien. -.-

2008-05-20 @ 20:55:26
URL: http://oestberg.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0