Äntligen..

Nu får ni inte tänka att jag är en sådan som ska ha det som andra har... Det är jag verkligen inte!


Jag tycker bara om denna "skinn"jackan så mycket så jag var tvungen att ha den. Om jag inte använder den så mycket i sommar kommer den garanterat att användas i höst och nu på försommaren.


Ojojoj, jag har legat och pressat på Tradera så länge nu efter denna jackan och vart lite skeptisk till att jackorna har sett lite för använda ut. Nu hittade jag en som var oanvänd min storlek (38)  och gissa vem som var vaken tidigt nu i morse och hjälpte mig att buda hem den? Jo, pappa hjälpte mig att få sen för endast 556:- !

Han har verkligen skils på tradera och Ebay!  Nu är jag superglad och hoppas på att den snart kommer hit efter betalning.

Här har ni den auktion


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0