En stor dag med små händelser

Sorry babys <3 Jag har varit jätte dålig på att updatera nu, tyvärr är jag nog inte lika flitig bloggare nu på sommaren som jag var i vintras. Händer mer kul saker nu. Iförsig, när jag väl bloggar så kommer jag ha mer att skriva om ! Smart va ?! :)

Idag har de nya sjuorna kommit på besök. Jag och Fannie fick typ glida runt med dem lite. Rätt så skojj var det faktiskt att träffa vissa som man inte träffat på ett tag. Men nu tar vi min dag från början tycker jag.

Jag började dagen med So lektion där vi kikade på Troja filmen. Sedan gick vi och var med de nya sjuorna som blir klass 7D. Sedan käk och håltimma i två timmar. Jag avslutade skolan med svenska. Såg klart Troja filmen som det bara var typ 5 minuter kvar på, haha. Sedan fortsatte vi med filmkunskap som vi påbörjade i förrgår. När jag Jessica och Jocke kom hem sedan med bussen så hade inte jag lust att gå in direkt så jag skjutsade ner dem på cykeln och stannade och åt mellis med dem nere hos Jessica. Nu är jag i alla fall hemma, för Jessica skulle till Torp efter skolan så det blev bara en snabbis där.
Det kommer  en dagens outfit sedan, nu ska jag ut och plugga på gräsmattan. Engelska glosor och solystemet (NO).

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0