Fotboll fotboll och lite shopping.

Nu har det ju varit så kallad långhelg och jag får ursäkta mig för att inte ha bloggat på länge nu. Förlåt!

I förrgår var jag o mamma o lilleman på stan. Jag fick köpt lite småplock iaf. Bilder kommer ikväll.  NI kan får en ledtråd, något fårn zara som man har på sig lågnt ner! Nu får ni gissa vad det blev bl.a.

Idag spelade vi mtach mot rössö utanför Uddevalla, 2-2. Det var första matchen nu i serien som vi inte har vunnit. Nästa måndag blir det Herrestad tror jga. Dom ska vi iaf göra ketchup av, haha. Stackars Louise överansträngde sig med sin Astma så hon spelade tills de blåste av och sedan la hon sig ner på marken. Stackars liten. En ambulans fick komma och ta med henne till närmaset sjukhus. Sitter här och tänker på stackarn nu.

Nu ska jag städa mitt rum och om en och en halv timme kommer min syrras kompis mamma ( inväcklat detdär , haha ) och hämtar mig och min syster så ska jag kolla när dom spelar sin första seriematch och hejja på lite! 
 
Men som sagt, bilderna på det som införskaffades kommer ikväll någon gång.

Pussohej

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0