Önskeoutfit.

Jag har så sjukt ont i halsen och känner mig jättedeppig trots det fina värdet. JAg akn inte träna och jag vill knapt gå upp ur sängen på morgonen. Man stör sig på allt o alla , nästan... ush! Jag skulle jättegärna piggat upp dagen med denna outfiten, jag kanske hade kapat av klackarnna på pumpsen, haha för jag had e nog inte pallat gå i dem idag.  Jag diggade de oranga pumpsen till den gråa tunikan. Vad tycker ni?
Nu ska jag damsuga mitt rum, denna dagen kan inte bli tråkigare. Ska se om jag hittar några kul tidningar sedan i vart fall, kanske kan pigga upp mig lite.

Snörvel och host, puss och godnatt! <3

Ps, Idag behöver jag hopp om att bli av med min *pip* förkylning! Det förklarar halsbandet.

image98

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0