Snygging - I found it on Ebay.

Anledningen till att jag tipsar om denn underbara klänningen är att jag älskar mina läsare + att jag inte skulle ha råd att lägga pengar på denna just nu och jag tycker värkligen inte att den ska gå till spillo.
image100


 

För alla som  vill ha en skitsnygg stilsäker klänning för 250 + ( priset ligger på 250 just nu ) så tyckr jag nis ka satsa på denna. Den är vekligen hur fab som helst.  :)

Auktionen är image101 !

Lite lik den mörka tjejens klänning som jag bloggat om tidigare. Där ser man ..

Kommentarer
Postat av: Tove

Kolla in min blogg =)och säg vad du tycker =) !

2008-05-12 @ 16:43:33
URL: http://croneman.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0