Namnsdag - Karolina

Dålig uppdatering, jag ursäktar mig !
Idag fick jag min efterlägntade "skinn"jacka. Trodde inte att den skulle vara riktigt så kort som den var! Men jag gillar den i alla fall. Jag behövde något plagg med lite mer atityd. Haha, allt annat jag har ( nästan) är lite mer awiie nawiie... ja ni fattar . Jag gillar när man blandar bägge delarna. Jackan fick stanna kvar hemma hos mig. Lite kort kanske , men den kommer säkert komma till mycket användning endå !

Igår var ajg och klippte mig efter plugget. Det behövdes, det var hur slitet som helst! Nu är mitt hår mycket mindre känns det som, så känns det alltid när jag har varit och klippt mig. Lugg blev det också. Eller igentligen klippte hon en rätt kort snelugg, men jag la ut den till nästan raklugg. Kan lika väl ha den så tills den växer ut. Jag vill ju ha lite längre i sommar.

Jag hittar inte Kamera-kabeln just nu så jag tar en bild med webkameran på mig i lugg och så får ni se lite av "skinn"jackan!

( Ursäkta tråkful bild men jag är så enormt trött och förkyld så jag snart rasar ihop, pust ! )




Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0