up and down

Hej småhjärtan!

Hur är läget? Själv var jag väldigt pigg när jag vaknade av mitt alarm i morse. O v a n l i g t (!) må jag säga. Nu ska jag snart kila i väg till busshållsplatsen. Jag har oerhörd tur att busshållsplatsen ligger på andra sidan om vägen där jag bor. Annars hade jag missat bussen otroligt många gånger, haha. Första lektionen är det bild och efter det gympa och trampetthoppning, vilket är kulkulkul.

Som ni kanske vet så har jag delat rum med min syster nu sedan jag föddes men nu har det blivit ändring på det. Syrran har flyttat upp på våran övervåning som snart är klar. Snart ska jag med upp i ett  eget rum, fattar ni hur skönt det är att ha eget nu efter 14 år? Så i helgen ska ajg och mamma åka in till Uddevalla och kolla på tapeter. Jag hóppas även på att hitta en gosig vinterjacka. Frågan är, vilken färg. Vad tycker ni? Röd, svart, mörkblå.. eller limegrön kanske? :O Haha, vi får väll se.

Kommentarer
Postat av: Frida

FONDVÄGG = STAD :D

2008-11-21 @ 19:05:13
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, tack så jättemycket! :D

2008-11-22 @ 18:39:44
URL: http://trixans.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0