Åh konfaläger

Yo chics !
Nu är jag äntligen, obeserver äntligen, hemma. Konfaläret var inte det roligaste. Visst umgås med kompisar och sådant tackar jag inte nej till men jag kände mig oerhört lam just dessa sagran.. typiskt.. men ni har väll haft det bra? Jag har tagit lite blder som kommer upp senare i veckan för nu orkar jag inte ladda upp bilderna.
 
I natt sov jag riktigt gott. Skulle egentligen upp och springa i underkläder runt huset, naked mile, men vi orkade inte även att Almas alarm borde ha väckt halva församlingen. Haha. :) Men natten till i går sov jag i typ bara en timma. Vi försökte dygna men efter mycket kackel somnade allihopa en liten stund endå. tror alla somnade i alla fall..  Yeye, ska ner i duschen och skölja av mig tröttheten nu hade jag tänkt mig.

Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

JAG DYGNA :D

2008-10-30 @ 20:03:23
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0