Iceice baby

Här sitter jag och har precis bearbetat klart min svensak ( bra att jag stavar rätt tll det! ) novell om Gregor Dahlsson. Det blev pretty good.
Just nu pratar jag med sötnosen Carin, komme ni ihåg? Hon som flyttade till brasilien. Jag saknar henne något fruktansvärt. I morgon är det jag som går ner till torget och köper godis till hene som jag ska skicka. Det finns tydligen inget gott sådant där nere. Hade varit bra för mig som inte äter godis haha.

Vad har alla gjort idag då? Jag har varit på  konfan och pysslat med målarfärg och glittrande paljetter. Var jättelängesedan som man satt och pysslade sådär. Mysigt värre.



Påtal om paljetter. Har ni sett vad fin man kan vara i paljetter och några armband?
Bild: Modette

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0