Tell me your storie one more time.

Dålig updatering här idag , igen.

Jag tänker på att jag ska sluta blogg flera gånger i veckan men så blir det att man endå dras hit på något konstigt vänster, igen och igen. Om och om igen.
  Men jag tog mig en funderare på dethär med bloggar. Jag tänkte på att min blogg heter ju bloggofstyle och man kan inte riktigt säga att det är en blogg o style om man tänker på alla modebloggar som finns. Jag tänker mer på blogg of style som en blogg för mig att uttryck min stil. Inte bara klädstil (eftersom jag har varit sålig på dagens och sådant ) utan också som ett sätt att utrycka min inre stil.
  För visst är det minst lika viktigt, viktigare, att ha en inre personlig stil!
 Tänk och tyck inte som alla andra om du inte gör det innerst inne.  Say wath you think baby!

Idag har jag ovanligt mycket plugg och jag är helt matt efter skolan. Trist väder sabbar en hel dag ibland. Idag har det nämligen pissregnat hela långa dagen. Känns inte alls kul. Nu ska jag skriva ett svenska arbete som jag inte äns har börjat på. Wish me luck dudes!

Puss!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0