VadNiÄrUnderbaraMänniskor

Oj vad jag älskar er tjejer. Om ni läser detta ksif f-94 så ta åt er som bara den! Innan jag kom till träningen var jag typ nere och trött men när man kommer dit möts man av 16 lysande ansikten ! Ni gör mig hel för fan, ursäkta språket för känsliga personer, hihi. Innan jag började spela fotboll kunde jag lrdig föreställa mig att det skulle vara såhär förbaskat skojj! Det är inte bara fotbollen utan ockås allt runt omkring den.  Ojoj säger jag bara vad ni är underbara människor! Snart är det höstrusket för oss också., närmare bestämt på Lördag. Jobidobidooo...

Och vet ni vad? Min smarta kompis Maja ska vara med i postkodsmiljonären så vilka tror ni ska dit och kolla snart?
Jo laget vaklart! oj, vad kul vi kommer få!



<3

Kommentarer
Postat av: Frida

KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MIG VAD JAG GÖR PÅ BILDERNA? :o jag ser ju mongo ut på varje bild :s

2008-10-20 @ 22:05:23
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: ¨maaja

oj, jag är smart ;D



men bara reserv. :P

2008-10-21 @ 20:19:10

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0