Flowerfriday

Idag var det skolan som vanligt, började dagen med bild och idrott så dagen gick skälli snabbt. Sedan drog jag och patricia hem till henne på msögen och tjockade oss med Billys och Balerina kakor.  Jag mår fan dåligt efter sådan mat, haha brukar inte äta sånt så ofta även att balerina kakor är typ det godaste man kan äta. Vi tänkte hyra film eftersom hon har utegångsförbud, hehe... wonderful. Men det palla vi inte så vi lanade msn istället med våra kakor och dansade till techno. Sedan skulle jag hjälpa mamma och hanla  så jag hängde med henne hem sedan. Nu sitter jag här och känner mig fet. Haha, så kan en dag se ut.

På måndag åker jag ut med min klass och seglar i tre dagar, ska bli kanonmysigt. Frida skulle ta med sin systemkamera så jag kan ju fjäska lite bilder från henne från resan sedan. Men självklart åker min kamera med också, lite sämre kvalitet bara, synd det! Funderade på att köpa en systemkamera eftersom min kusin ska till " the states" snart och då kunde han ta med en hem till mig men vi får se, det blir nog bara ett par söta vita converse.

Här får ni lite techno mys som jag och ph lyssnade på, hoppas det kan göra eran fredagkväll goéw! Jga ska i alla fall äta räkor med familjen nu och bli ännu tjockare!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0