- It could have been worse!

Godmorgon mammor, pappor, flickor, gammelmorfrar och alla ni som läser!
Ennu en molnig dag, enda skillnaden är att det idag är en Torsdag och inte en Onsdag. Klockan 11.00 sitter jag i frisörstolen och klipper mig. Någon större skillnad tror jag dock inte det kommer bli men jag ska däremot ljusa upp håret med lite slingor själv antingen i kväll eller på fredag. Får se om Flisan ska göra det på mig eller om mamma vågar sig på det.

Sa jag att jag har fått en däng av halsfluss föresten? Så  nu får jag inte träna på tio dagar nu eftersom jag käkar pencillin. Det suger och jag mår skit när jag inte får träna, blir grinig och ont i magen har jag med. Inte får jag vara med på seriestraten heller. Trots detta får  jag tänka positivt, - Det kunde varit värre!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0