FATIGUE

Woooops, jag är redigt trött! Nu ska jag ta mitt sista piller och sen är jag back on track igen. Idag har jag faktiskt varit med på gympan och kört lätta intervaller. Det käns verkligen att jag hade penicillin i kroppen och det kommer det nog göra nu i några dagar.

Pluggat har jag också gjort idag, lite gran i alla fall. Eftersom jag somnade  när jag läst ett kapitel i "den urtrista boken" blev det iten riktigt lika mycket pluggat som jag tänkt mig. Nu har jag i alla fall lovat mig själv att komm igång igen eftersom att sommaren snart är här. Jag ska även försöka blogga roligare än vad jag gjort på det sista. Puss!!!



Våren är här!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Taack snälla för armbandet, det var verkligen jäääääättefin:D Supergulligt!

ha DE bäsT!

KRAM:D

2009-04-15 @ 23:34:17
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0