sunshine

Tjena Tjena!

Detta väder säger jag bara! Visst är det underbart att kunna ligga och steka på balkongen med ett glas istavettn i näven. Just vad jag och Flisan gjorde idag och efter det drog vi ner över och köpte naturgodis (vår dråg!). Efter det blev det till att kolla på fotbollsmatch med lite andra folk och nu är jag hemma. Jag hatar verkligen att behöva ta bussen hem varje dag. Tänk vad skönt det skulle vara att slippa det, att inte bo så öde för en gångs skull. Det hade gjort mig lite lycklig faktiskt!

Nu måste jag läsa klart den sjukt tråkiga boken som ska vara utläst imorgon. Greven av Monte Cristo, hur kul? Nej ush jag får väll ta tag i dethär nu, puss! Om jag läser riktigt snabbt kanske jag hinner ut och springa.. Fast egentligen, jag skulle inte för fem öre tro att jag hinner det.

Kyss

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0