can I workout?

Lite folk som kommenterar, det gillar vi mycket! :D

Idag är det också slapp som står på schemat. Ska försöka mig på lite träning kanske och se hur illa förkylningen är. Lite magträning kan itne vara så farligt, eller? Det är liksom bland det värsta jag vet att inte kunna träna, det är nog det VÄRSTA jag vet faktiskt. ( för stunden i alla fall )

Förövrigt är det jag som ska laga mat i kväll. Kyclig med parma och sparris blir det typ. Ett recept från Jamie Oliver som jag snor, haha. Från hans "ministry of food". Vi får väll se hur det går men det ska ju inte vara så svårt och gott lät det.

Ha en snöig,underbar dag och glömm inte " keep smiling at the world" !
Själv ska jag hosta lite, sakna flis och hålla tummarna för min matlagning senare i kväll.

Jag vill.. nu!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0