Eveything feels "good"

Klockan 17 skulle jag vara i kyrkan på gudtjänst. Jag var där en bra stund innan eftersom min buss var tidig och där satt jag och ph och väntade. Gudstjänsten var deprimerande och sorglig, allt är så jobbigt just nu. Satt bredvid Flisan iaf, hon är guld värd.


Efter kyrkan gick jag med Patricia en bit på vägen hem till henne eftersom pappa var påväg med bilen för att hämta upp mig. Vi pratade om allt som är juts nu, det är mycket ska ni veta. Inet som jag går ut med i bloggen men jag vill att ni läsare sk aveta att det är sjukt mycket för mig just nu och då menar jag inte alla ton av läxor eller massa härlig träning utan det som är vid sidan om allt detta.Innan vi skildes fick hon en kram, en "hoppas allt blir bra snart med allt och alla för allas skull-kram"! KÄns bra att det är fler som känner som än själv, eller åtmisntone någon man kan prata med.Visst är det viktigt att ha någon att kunna prata med när allt känns jobbigt?!

Väl hemma blev det mammas hemmagjorda nyponsoppa med grädde i, mumsfillibabba!
  NU - Kemi..


 


På min kropp:
leggings - H&M
Rutig flannelskjorta - pappas garderob ( truck original )
kofta - H&M
+
vita converse all star

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0