Hot and cold

Nu är jag hemma från skolan. Det bilr tyvärr ingen tärning för mig eftersom jag är väldigt varm i pannan, fryser och rosig om kinderna. Flisan kände sig inte heller bra så hon gick hem från skolan sista lektionerna tror jag..  Hoppas inte jag smittade henne igår på eftermiddagen när jag kände mig hängig bara,  ho ska ju snart till Thailand. Nej det är många som är sjuk nu så det tror jag nog inte.

Tänkte sätta mig med en kopp te och skriva lite på boken om mig. Det är det enda jag orkar nu och sen får det bli ett tidigt godnatt tror jag. Hoppas att ni mår bra i alla fall, det gör ni väll? :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej :)

tack för ditt svar.Jag skall se om jag kan komma ut en sväng igen i kväll och ta lite kort . jag har inte varit ute på hela dagen och jag vill gärna ha varit ute och fått frisk luft i alla fall minst en gång per dag:)

2009-02-05 @ 16:39:23
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0