I min fantasiiii


Kjol - JC
Skärp - Bikbok

Mojmoj ! Idag var det kallt när jag vaknade. Pannan hade antagligen slocknat under natten och ute är det fortfarande -6! Det är inte bara jag som längtar efter sommar tror jag. Tänkt att kunna glisa runt i korta jeansshorts och linne. Det hade varit grejer det.

Just nu sitter jag här och trycker ner lite flingor och väntar på att Kacka ska knacka på dörren. Får skynda mig att trycka ner flingorn anu för nsart är hon här.

Jag tycke rjag har blivit duktig på dagens outfit nu eller hur? Inte de mest graciösaste bilderna än men det kommer snart det med ska ni se. Jag är inte så van med att fota på morgonen än ju, haha. Megahuggs! :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja det är nog många som längter till våren och sommaren ... jag gör det i alla fall :)

2009-02-09 @ 15:58:05
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: angelica

fina kläder!

2009-02-09 @ 17:58:34
URL: http://angelicccca.blogspot.com

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0