powdery snow outside her window

Tjolahopp alla läsare!  om det är några vill säga....


 

Här ha ni dagens outfit bestående av en överredigerad bild. Jag var inte så vacker i morse, osminkad o dann eftersom vi hade gymnasitik första lektionen. Boxaerobic vart det och gudarns vad kul det var, riktigt svettigt och härligt.

Efter skolan  vet ni ju att jag drog raka vägen hem till Flisan med Fannie. Oh, jag älskar de två pigilinisarna! Äta kladdkaka direkt ur formen ( jag måste sluta fuska ) , se på one three hill boxar , kika på gammla kort, ramla runt i den första  riktiga snön i puderformat , ta lite kort med en canonkamera och en massa snack är ett bra recept på en mysig eftermiddag.

Nu är jag hemma och redo för pluggande. Redo kanske är att ta i men tvungen är jag i alla fall. Boken om mig ska skrivas. Ska putsa klart de första tre kapitlen och skicka in ett av dem för respons. Redy, set and go!


Byxor och kofta cheapmonday, Randig tröja H&m, Pirat-snusnäsduk från byrolådan i hallen.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0