R.I.P

Jag älskar dig och kommer altid göra! Du kommer alltid finnas lågnt innuti mitt hjärta.

Det är väldigt många som gråter tårar av skräck och förtvivlan nu eftersom att de har förlorat dig. Jag tror och hoppas att du kommer ha det underbart tills du får träffa alla igen. Jag kommer gråta floder av saknad. Minnena av dig flyger omkring i mitt huvud just nu och det bultar i mitt huvud lika hårt som det svider i mitt hjärta. Med min kropp ihoprullad som en boll och huvdet i min blöta kudde påmins jag om alla fina minnen som nu bara skriker - NEJ! DETTA ÄR INTE SANT, DET FÅR DET INTE VARA!



Nej, det är lönlöst att försöka förklarar i ord hur ledsen jag och alla andra är att mista dig på detta sättet. Jag är glad att jag fick säga hejdå till dig genom en kram. Det jag försöker säga är -



R.I.P  - min älskade farbror och fadder. <3:'(

Kommentarer
Postat av: emma

2009-02-27 @ 22:58:20
URL: http://alexandersson.blogg.se/
Postat av: emma

carro jah finns här för dej det ska duh veta <3 du kan prata med mej när som hälls om deh skulle vara ngt <3 jah har gått igenom precis deh som duh gör nuh <3 det är jobbigt men alla dina vänner kommer stötta deej det vet jah och jag kommer att vara en av dom <3



sms elr ring om deh skulle vah ngt 0705148712

2009-02-27 @ 23:00:28
URL: http://alexandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0