The city

Skyhöga klackar, mode och vänskap i New York

"Snart har den omtalade spin-off serien "The City" svensk premiär. Ingredienserna är designerkläder, take away kaffe och skyhöga klackar. Film & drama har sett serien och kärleken till Whitney Port och The City-gänget är total."
- citerar svt film och drama.

Som jag har förstått en uppföljare av "The hills" ... Själv har jag sett alla avsnitt som har kommit ut på MTV´s hemsida utan undertexter. Om ni, som jag, inte har något emot att lyssna till det engelska talet utan "subtitles" så kan ni se en hel dle avsnitt här och vara lite före. Serien är verkligen grym och jag kärar ner mig i Whitneys outfits i varje avsnitt! Sevärt, sevärt, och mer sevärt säger jag bara!
The City. Foto: MTV.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, jag som älskar the hills! Men jag tror jag vill se klart the hills avsnitten innan jag börjar med något nytt, så väntar nog tills det kommer på tv :) men det blir spännande att se!

kramar

2009-02-27 @ 22:29:02
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0