Hej sportlov

Jomen - Hej sportlov och hejdå feber !  vad skönt det ska bli med lov, skönt  som i pusta ut, sova och träffa vänner. Tyvärr har ajg ltie plugg på nacken endå. Vart sjuk nu i några dagar som ni kanske har märkt så nu har jag en hög med matte, svenska och engelska i skolväskan. Får ångest av att tänka att jag måste sätta mig och räkna tre? små-avsnitt i matten och bearbeta boken om mig. Ojoj det blir nog bra endå bara jag blir av med denna fruktansväda hosta som kliar och rosslar i halsen.

Imorgon drar min babe Flisan till Thailand. Ja jag är avundsjuk som in i bänken... Hoppas hon får det bäst där borta och att hon inte blir altför brun. Är sur på mig själv över att jag blev sjuk och inte fick säga "hejdå" till henne idag. Jag,hon och Ph som skulle mysa med pizza o allt idag. Fy på mig, fy! Ska vinska till henne imorgon från mitt fönster för hon åker förbi mig påväg till flyget.

Nu sitter jag här och lyssnar på lite Coldplay mm och små-chattar lite. Har just sett på en film på 5:an. har sett den innan men en så så söt film kan jag se många gånger om. Visst, denär nog den mest förutsägbaraste filmen jag sett men dne är också väldigt charmig på sitt sätt. Vinn en date med  Tad Hamilton tror jag den heter och ja en av huvudpersonerna är ruskigt snygg. Kanske det som gör den sådär charmig?.. Nej tänk inte så, filmen är ju söter. Mer säger jag inte så ni får se den själva ,om ni inte gjorde det idag?



Tänk tänk, jo den magen och den mannen, delicious!
 Men, det finns snyggare tror jag. Hoppas jag!  Det måste finnas det. Jo det gör det. Någonstans..


Kommentarer
Postat av: Emma A <3

2009-02-15 @ 23:41:12
URL: http://alexandersson.blogg.se/
Postat av: Emma A <3

de filmen såg jag och lelle oxå grymt bra (L)

2009-02-15 @ 23:42:41
URL: http://alexandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0