End of the week, which week?

Hej snygggooon! :D

Nu är jag pigg asså! Jag vaknade för kanske en halvtimme sedan och nu sitter jag med mina lurar och lyssnar på the script och lite artic monkeys här framför dumburken. Känns som en rätt lam start på dagen. Dagen kommer inte bli mer uppåt  kan jag säga för klockan två måste jag gå till kyrkan. Jag har glömt av att göra det under hela lovet så nu är jag nog den enda som inte har gått tror jag. Det suger att sitta där i en timme. . .  I kväll har jag absolut inga planer så ring gärna om ni ser detta!!!!

J
a, jag vet att ni är nyfikna. I går var ju delar av mitt underbara lag med och spelade sm kval. Med det första smkvalet menas att vi spelade mot vårat destrikt. Vi kom 2 av 3 i våran grupp och tillslut kom vi trea. Jag vill ge mina tjejer alt beröm i världen, för så duktiga var de. Själv har jag inte spelat fotboll i mer än ett år nujag är den sista som kom in i vårat lag ) så jag fick sitta två hela matcher av 5 matcher men jag är sjukt glad att jag kom med och fick spela lite eftersom det var det inte alla i vårat lag som gjorde. Tyvärr kom vi då inte vidare till sm men vi kämpar vidare för det eftersom det är så kul! :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske måla naglarna eftersom jag har så tråkigt. Senare kyrkan då, morrr...

Kommentarer
Postat av: sofia larsson ;D

Hahaha, vadå äklar dig ;) mumma x) esköö

Ah, vad sägs som fredag/torsdag elle nått sånt?! :D

2009-01-04 @ 12:50:57
URL: http://sofiaannicacristina.blogg.se/
Postat av: sofia larsson ;D

Hahaha, vadå äklar dig ;) mumma x) esköö

Ah, vad sägs som fredag/torsdag elle nått sånt?! :D

2009-01-04 @ 12:51:12
URL: http://sofiaannicacristina.blogg.se/
Postat av: Linnea ;>

jepp jepp, heehe :)



spelade också fotboll idag :p

2009-01-04 @ 20:24:34
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: sofia larsson ;D

Torsdag skulle vart bäst ;D

2009-01-05 @ 14:27:28
URL: http://sofiaannicacristina.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0